wtorek, 4 grudnia 2012

Zdravo! Kako ste vi? 
To mój pierwszy wpis więc zacznę jak na Bośnię i Hercegovinę przystało.
Zdravo! Kako ste vi?
I nie czekając na odpowiedź (jak na BiH przystało) zaczynam. To mój pierwszy blog w życiu. Jestem trochę przestraszona, trochę dumna, a najbardziej ciekawa.
Dla kogo ten blog? Dla moich przyjaciół, rodziny w Polsce, którym przynajmniej raz na tydzień staram się podesłać trochę najświeższych wiadomości z południowego-zachodu. Dla wszystkich, którzy wybierają się do BiH i szukają dodatkowych informacji. Dla zakochanych w górach, którzy chcieliby poznać bośniackie szlaki. Czy jeszcze kogoś nie wymieniłam? Acha! Dla wszystkich niezdecydowanych, żeby się zdecydowali.
Visočica - Mokre Stijene
wokół Sarajeva

2 komentarze:

  1. Dziękuje Ci za ten blog Basiu! weszłam i wsiąkłam i szczerze Ci powiem, że zazdroszczę tej wolności, ze wszystkimi jej ograniczeniami i trudnościami. Powodzenia! Bardzo Wam kibicuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń